V režimu kooperace část účetní dokladové agendy zajišťuje přímo klient, respektive jeho zaměstnanci. Jde o efektivní a cenově výhodný způsob vedení účetnictví. Díky kooperaci jsou naše balíčky účetních služeb levnější. Umožňujeme dvě varianty kooperace..
Možnost A). - evidence ve fakturačním systému
Klient eviduje své doklady v některém z mnoha fakturačně ekonomických systémů, které umožňují export dat do účetních programů. Jednou měsíčně tato data hromadně vyexportuje a my si je naimportujeme do našeho účetního programu. Nemusíme doklady ručně přepisovat.
Možnost B). - evidence v online účetním program
Klient, respektive jeho zaměstnanci, zapisuje své doklady přímo do online účetního programu, ke kterému má přístup společně s naší účetní firmou. Pro online účtování využíváme ekonomický systém Pohoda, běžící na serveru se vzdáleným přístupem, anebo cloudovou verzi ABRA flexi.
Chcete vědět víc?
Nemáte s kooperativním účtováním zkušenosti, ale myšlenka Vás zaujala? Kontaktujte nás a rádi s Vámi probereme detaily. Nezapomeňte uvést své firemní IČO, případně název fakturačního programu, který aktuálně používáte.